apa yg lawaknya?? salahkan aku??



















ye! dijemput dzul hairy mohd ramlan ..
(kata2 anep sbg pengarah subjek)....

sebelum presentation...
agak kucuakan jugak aku sbb nk present...
dahla part upper limb yg last sekali present,..
dan budak2 semua dah layu lagi kuyu...

apa yg menakutkan aku,
ak terang kat depan dan aku sorg je yg tahu apa yg aku cite..
so ak rsa diorg kena ada gambaran tntg apa yg ak nk cerita,,,
dan aku pikir aku kena jadikan diriku sbg model utk upper limb...
haishh..

tp xpE!
FOR THE SAKE OF OUR BATCH,
aku sanggup mengorbankan diriku ini
utk menjadi model upper limb hari ini..

..............
bermula lah presentation aku dgn part axilla atau nama manjanya ketiak!
aku pun cerita, cerita dan cerita....
dan menunjukkan part axillaku ini.....
(maaf ye, bukan smpai bukak baju)
hanya luaran sahaja...
dan lepas tu...........

terdengar suara2 gelak tawa...
muahahaha!!hahahhaha!! tergolek2 dorg gelak...

xdelah sampai mcm tu kan gelaknya...
ala kadar je..

ak pun pelik...
aku ada bt salah ke kat depan ni??
haishh...
ak pun tanpa melengahkan masa,,
menuruskan slide ak...

masuk la part cubital fossa....
time ni pun dorg gelak2 jugak....


penting woo cubital fossa ni....
dalam buku ak...
dalam 10 bintang mcm tula...
kemudian ada tnda infinity...
mmg terang lagi bersuluh mmg penting part ni...
sbb apa pentingya cubital fossa ni...
sbb kat situlah commonly I.V injection...(median cubital v.)

tp, klu tgkkan, byk kali sgt cubital fossa ni kuar....
so, rasanya dah xde masalah la kot bg kte semua utk kongker part ini ye.

ckp punya ckp dan cakap..
dah nk hbs da slide ak ni...

pastu nk share la sikit pengalaman dan pengajaran disini...
kat kelas ak selalu je tnda part apa yg lecture ckp penting,..
dan masa midterm tu, ak bcala part tu.. bca gitu2 je..
ala kadar je( mcm xikhlas mcm tu la)...

tgk2 mmg kuar soalan tu...
soalan contents of portal hepatis..
ak dah siap tulis da soalan tu kat buku abdomen...
dan soalan tu lec bg time lec boring2, dan die bgla soalan tu....
dan bila aku bkk balik buku abdomen... belek2
dan jumpa plak soalan yg ak tulis
masa kat kelas tu, agak ketensiannya jgk ak...

tp xpe..
past is past..
dont think about it...
now its time to rampage with the final..
dan ingat, xsemestinya pelajar2 yg top 10 pda midterm akan still top10 jugak dlm final...
ini semuanya bergantung pada usaha masing2...
dan jikalau kita dah usaha, yakinlah pada Allah...
Allah itu Maha Adil...
dan Allah tahu yg mana terbaik utk hamba hambaNya...

sekian dr saya yg kurang pndai ckp.....
maafkan sy sekali lagi..

This entry was posted in . Bookmark the permalink.