perubahan drastik

AssalaMuAlaiKum kepada semua pembaca yg sedang membaca...


SuDaH LaMA sY TiDak MEnuLis di BloG ini..
boleh dikatakan dlm 2 buLaN lah sy MenYePiKan DiRi...
sEkAraNg sy Ingin meLePaSkaN raSa KeCeWa serta BerSaLAh sy Kepada ALLAH, kepada ibu Bapa sy, serta kepada Umat ISLAM di DuNia InI...

PertaMa KaLi sy menJeJakkan Kaki sy di Mesir Pada thn Dua iNi, SeManGaT TdK LaGi SaMA pada Mula2 sy smpai ke mesir pada thn Satu yg LaLu...

Apa Yg MeMBuaTkaN sY tdk SeManGaT??
Sy Pun TaK PasTi....

KeCekaPaN sy UtK MenGHaFal juGa SudAh tumPuL...
duLu masa FirsT yeAr, baCA seKAli teruS HaFaL..
seKaraNg?? beRpuLuh PuLuh KaLi baCA baRu boLeH LeKat kaT KePaLA OtaK ni...
Sgt seKsa JugaK....

KeMaLaSan Juga LebiH daRiPaDa KeRaJiNaN..
Oh TiDaK....
DuLu aKu tDk MacM ini..

MaLaM TaDi aKu teRseDar,
aKu kaT sini MaLaS Nk BeLaJar..
AyAh AkU PuLak berSusaH PaYah cAri RezeKi demi Anak2 dia....
Tidur Cuma 2JAM..
tp Anak2 die Plak cuma MenGhabisKan duit...

Aku MenaNgis BeRseNdiRian...
TerKenangkan Ayahku...
MeMikirKan TangguNgjaWab aku terhadap Umat ISLAM..
belUm diLaksanaKan Lagi..

PeLu BeRuBaH seCePaT MunGkiN..
kLu Tdk aKu AKaN HanYuT..

DOAKAN Sy kaWAN2!!





This entry was posted in . Bookmark the permalink.