what is mean by "usha"/ starringgggggggggg

masalah demi masalah timbul..
hari pertama kuliah dah bt hal.


aigoo~~~
topik hari ni...
what is mean by "usha"

bg aku la..
usha tu adalah TENGOK .

ok. fine with tengok~
apa yg masalahnya dgn tgk??
just tgk?
tanpa ada feeling atau perasaan yg sewaktu dgnnya.

ak xkan usha perempuan tu klu perempuan tu xbt benda yg boleh menarik perhatian aku.
ak mmg ada la usha girl.
tp bukan usha die dgn penuh perasaan yg melibatkan perkataan tu.

jgn tipu la korg semua xpernah tgk atau usha laki atau mana2 wanita.
mmg penipu terbesar klu cakap xda kan?

tp usha ni ada dua kateogari. plak..
aishh..
ada plak kateogari kan...

first, usha dgn penuh perasaan terhadap org tu.
second usha sbb suka tgk org tu memiliki sifat2 yg rajin.


haa~~~
barula nk mula kisah aku ni...


aku suka tgk girl yg rajin dlm kelas.
dan teringin jadi rajin mcm diorg.
sbg daya tambahan utk aku utk berdaya saing cara sihat dlm kelas.

salah ke aku "usha" ATAU tengol org2 yg rajin?
aigoo~~~

masalahnya skrg ni, org yg rajin tu
prasantan sgt smpai ingt aku ni laki yg suka usha yg kateogari pertama tu~~
hampehhhhhh betul lah!~~


mmg betul org kata,
satu kelas dgn satu jantina mmg bgus dari segi fizikal dan mental..
tp kat hospital nnti, xdela plak doktor utk satu jantina je kan??


dan perkara ni akan berlaku juga di hospital nnti..
di mana nurse akan usha para Doktor yg sgt berkaliber dan doktor2 akan saling usha la antara satu sama yg lain~

dan ini adalah normal.
bg sesorg yg masih cukup sifatnya.

senang cite.
jgnla prasantan sgt ye~~

women who are really hardworking, will be always seen by people especially man
and man who are really hardworking will be things for people talks and seen, especially women

akhir kata...

tolong jgn salah faham ye..
ini perkara biasa bg org yg berfikiran positif dan matang..

kpd org yg prasantan tu...
jgnla bt fitnah yg melulu tnpa soal siasat org yg usha tu.

N.B: kecewa dgn girl yg memiliki sifat yg suka bt tindakan tnpa usul dan periksa. (titik noktah)


This entry was posted in . Bookmark the permalink.

2 Responses so far.

  1. aku nak komen boleh tak ? :P

    hmm aku suka gak usha..tapi ta suka usha org yang rajin.aku boleh jadi tension.aku suka usha org yang ada sikap professional,serious and tahu apa yang dia nak utk masa depan..

    haha sje je nak kasi tahu.ta de bnde pun.and btw,aku pun rimas kalau org dah mula perasantan ( betul ke ayat aku )yg kita usha dia.usha ta bermaksud apa2 kan..

  2. eyry says:

    sila2 komen bello. owh. kkdg gelisah jugk tgk org rajin ni. bt aku lagi xrajin. huhu. lagi satu, aku nk thu mcm mana style akhawat belajar. rajin gler. kau pun sama bello. rajin!