bulan melawat malaysia...

pejam celik, pejam celik, celik pejam...
sudah sampailah masanya utk aku pulang ke tanah air...
tmpt di mana first blood aku tumpah...
hahaha..

seperti mana yg korg sedia maklum...
aku sudah ada kerja!!!
baik punya!!
dan seronok!!

nk tahu apa pekerjaan itu??
tunggu...


dottttttttttttttt......

flight aku pkl 6 ptg...
5hb...
transit di DOha selama 12 jam!
mmg sekejap la sgt2...
nsib baik die bg makann..
klu x kebulur aku kat sana...
dahla brg2 die mahal...
huhu..

smpai di malaysia pada pukul 9 mlm (6hb)..
ingtkan smpai pagi... blh jugak aku pergi jalan2 kat msia sekejap...

makann yg ingin aku santap pada hari pertama adalah ketam!
mmg mengidam aku dgn ketam!
sedap2....
air yg ingin aku teguk adalah air sirap limau ais msia.
bukan mesir punya.!


haaa..
pasal pekerjaan aku tu...
xlah hebat sgt...
just diamanahkan oleh ibu aku utk hias rumah baru...
dan bt landskap rumah...
bg ada pokok2 dan bunga2 sikit......

aku mmg minat bab2 hias rumah ni...
seronok!
pindah rumah baru xlama lagi.
rumah baru kat paroi blm hias lagi..

ingt kwan2, b
lik rumah jgn ingat ibu kita sbg hamba kita ye...
kita ni dah beso semuanya...
sudah sampai masanya kita tunjukkan kat parents kita yg kita ni dah berdikari dan berdisplin..
xdenya nk minta ibu kta basuhkan kita punya baju ke apa ke...
sidai kain pun nk suruh ibu kita bt jugak ka??
ish2...

tunjukkan perubahan kita kepada mereka kita...
sejukkan hati mereka..

then...
nk uruskan pasal SSLN plak..

harap2 dipermudahkan urusan..

kawin?
oh tidak.
masih muda...
arahan dari general,
kawin lepas dah kerja.
huhu..

ok,., time to sleep..
tp hari ni xmaen dota lagi.
anjing kemain menyalak2 kat luar sana.
mmg xpuas hati lagi ke pasal hari tu???!
hehehe..

oklah..
nyte friends..
see u in msia...
insyaAllah...

This entry was posted in . Bookmark the permalink.