sudah tidak sabar lagi

assalamualaikum,,

2 hari lepas exam...
terasa tidak tahu utk berbuat apa.
nak baca buku...
tp....
time minggu exam, xnk plak baca buku.
tp bacala jgk kan...
tipu la klu exam xbca bku...

hmm...
tgk org semua packing nak blik...
aku je nk packing sbb nk pindah rumah..
sedih...

tp...
apa kan dayaku lagi utk merubah takdir.
aku hanya kena tunggu dan terus menunggu
hinggalah pada 5hb july ini..

sbb apa tujuh?
sbb aku nk blik malaysia yg sudah xbest dgn sistem politiknya dan agamanya!
apa2 pun aku kenal ingat first blood aku di malaysia....
hehehe...

tp bila balik, nk bt apa plak ye???
bosan??

oh tidak munkin ku akan bosan..
sbb aku dah ade keje kat sana!!
yeay!!!

nk taw keje apa?
nantikannnn al kisah yg seterusnya...
hehehehhehe

bye2!

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

One Response so far.

  1. Lily says:

    Pulanglah ke Malaysia..
    kami amat memerlukan bantuan anda..
    untuk membetulkan balik akidah ummat Islam..